vrijdag 22 april 2016

Money money money

Hoe word je rijk in 80 dagen? 

Een baan vinden in Italië valt niet mee. Als je al wat vindt word je slecht betaald (600 euro voor 40 uur per week), soms vinden ze een smoes en betalen ze helemaal niet! Daarom ben ik begonnen met het zoeken naar een online inkomen. Via een familielid kwam ik op het volgende idee:

Er is een nieuwe site, TBMrevolution 3.0, waarbij je geld kunt verdienen via Google Adsense door op reclame afbeeldingen  van Google te klikken. Het kost je ongeveer 10 minuten per dag en levert gelijk al 60 cent op. Het is een marketing netwerk waarbij je veel sneller geld kunt verdienen door mensen toe te voegen. Inschrijven is gratis en na 17 dagen heb je genoeg geld ‘verdiend’ om naar het volgende niveau (brons) te gaan. Na brons kun je doorgroeien naar zilver, goud en platinum. ZONDER TE BETALEN. Iedereen die zich na jouw inschrijft en ook in het niveau brons komt levert jouw geld op. Val dus al je vrienden lastig! Met het toevoegen van 3 vrienden die dan ook weer elk 3 vrienden toevoegen  enz. enz. is het sneeuwbaleffect al in gang gezet. Om het proces wat te versnellen kun je ook de verschillende niveaus kopen. Lijkt mij wat overdreven gierigheid kent geen tijd, maar oké. Als je op het niveau van platinum bent aangekomen (80 dagen als je gratis begint) verdien je ook aan de mensen boven jouw in de matrix. 

In het begin geloofde ik er niks van, weer zo’n site dacht ik. Maar een vriendin van mijn schoon tante heeft een blog waar veel mensen komen. Na twee dagen was het haar gelukt om al 50 mensen zich in te laten schrijven. Ze heeft daarmee 89 euro verdiend! Das snel gedaan toch?! Daarom waag ik een gokje. WAAR WACHT JE NOG OP? PROBEER HET OOK ZOU IK ZEGGEN.

Meld je gratis aan via deze link: http://tbmrevolution.com/TBM/Femke88


Als je nog vragen hebt voeg me gerust toe op Facebook of Twitter dan help ik je! En wie weet zitten we dan over 80 dagen samen op Hawaï aan een cocktail ;) 

Zie hier ons hypothetische maandsalaris:  


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...